Develi
06-05-18 61 Hits

Office Manager / Reception

Tələblər:

- Xanım namizəd
- Yaş hədi 25-35
- Xarici görünümlü
- Telefonlara cavab verilməsi
- Ofis programlarını bilməli
- Təşkilatçılıq bacarığı ,
- Ünsiyyət qabiliyyətli
- Dil bilikləri Azərbaycan. Rus yüksək, ingilis orta

- Ofis daxili koordinasiya işinin təşkili və aparılması

Əmək haqqı: başlanğıc 400 Azn

E-mail: v.davali@gmail.com
  Send Message

Related ads

Медицинский представитель

Представительство европейской фармацевтической компании «Egis Pharmaceuticals» в Азербайджане объявляет набор на вакансию «Медицинский представитель» в г. Баку Требования к кандидатам: ∙ Высшее медицинское образование ∙ Свободное владение…

Security

İş saatı 6 gün gündə 12 saatdır.Əmək haqqı 450 AZN CV-nızı başlıq "Security CV" yazəb serxan@inbox.ru unvanina gonderin.

KORPORATİV SATIŞ ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS

Namizədə qarşı tələblər: - Ali təhsil; - Korporativ satış sahəsində, xüsusilə avtomobil yağlarının satışı sektorunda minimum 1 il iş təcrübəsi; - MS Office proqramlarında işləmək bacarığı; - Şəxsi avtomobilin olması; - Azərbaycan dili səlis, rus və…

MALİYYƏ MENECERİ

Şəhər Bakı Yaş 25 - 50 yaş Təhsil Ali İş təcrübəsi 3 ildən 5 ilə qədər Elanın tarixi May 12, 2018 Bitmə tarixi İyun 11, 2018 Əlaqədar şəxs Aygün Ramazanova Telefon (012) 541-26-11 E-mail cv@arsenalgroup.az İş barədə məlumat - Müəssisənin maliyyə strateji…

Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis (Call Center)

“Avlolüks Azərbaycan” MMC-yə  Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis (Call Center)  tələb olunur Namizədə olan tələblər: 1. 1 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi ; 2. Cinsi qadın; 3. Ali təhsil; 4. Rus dilini əla bilməlidir; 5. İngilis dilini yaxşı bilməlidir;…


Report this ad

Share

LIVE CHAT